Det behöver inte stanna vid drömmen

Tänk stort och våga förändra

vagajpg

Så här säger,  Sebastian

” När man håller fokus på något bättre under lång tid kommer det en punkt då tankarna automatiskt övergår till handling. När det väl börjar ske går det snabbt framåt och jag är osäker på om det går att stoppa när det väl sätter igång. Hur som helst. Jag tog till handling för att förbättra min situation och jag hade en vision om vad jag ville göra. Vägen framåt är aldrig spikrak så det gäller att vara flexibel när man tar sig fram.”

Kommentera

