Så här tänker de flesta: ”Jag har inte tid”, ”jag har inte råd”, ”jag vet inte hur man gör”,

Skapa det liv du vill ha

Gör dig en tjänst förverkliga idag

Lyckan är att trivas med du gör

Men rädslor är det som gör att vi backar och vågar inte förverkliga det vi egentligen drömmer om

Så här tänker de flesta:

”Jag har inte tid”, ”jag har inte råd”, ”jag vet inte hur man gör”, ”jag ska göra det när barnen växt upp”, ”jag ska göra det när jag går i pension”.

Om man bara bestämmer sig, så händer mycket

Att känna sig levande och känna frihet

Styrkan, friheten och utvecklingen ger en kick

Kommentera

